مصاحبه آرشیو خبر ها
پوگبا به یوونتوس تعهد دارد

پوگبا به یوونتوس تعهد دارد

بعد از چندین فصل حضور درخشان در در سری آ‌، حالا دائما شایعاتی از خروج پوگبا از تورین وجود دارد، چلسی، منچستر سیتی، رئال مادرید، بارسلونا، همه او را می خواهند. دیوید ترزگه این روزها در استرالیاست تا جام قهرمانی 2016 با شرکت تاتنهام هاتسپرز، اتلتیکو مادرید، یوونتوس و تیم محلی ملبورن ویکتوری شرکت کند. او اعتقاد دارد که قهرمان ایتالیا چیزهای زیادی دارد که به هموطن جوانش ارائه بدهد:

 

پل و یوونتوس به یک اندازه هم متعهد هستند، یوونتوس می خواهد به راهش ادامه بدهد، یووه چیزهای زیادی می تواند به او ارائه بدهد. هیچ مشکلی وجود ندارد، ایده ی یوونتوس بسیار واضح است. آنها قرار دارند و و می خواهند به آن احترام بگذارند. واضحا او یک دارایی فوق مهم برای برای یوونتوس است،  دارد یک فصل فوق العاده ی دیگر را پشت سر می گذارد و امیدوارم برای تیم ملی فرانسه در یورو 2016 هم همینقدر خوب باشد.

 

داوید عزیز در ورزشگاه ملبورن 

 

ترزگه در دوران حرفه ای افسانه ایش برای یووه 245 بازی به میدان رفته و 138 گل به ثمر رسانده است، او در مورد کاپیتان فعلی باشگاه و اسطوره ی فوتبال ایتالیا جانلوییجی بوفون درخشان سخن گفت:

 

در نهایت او می تواند تا جایی که قادر به بازی است در یوونتوس بماند و بازی کند، هدفش این است که پیش برود و تا جام جهانی بعدی تا 2018 پیش برود، پس حداقل دو فصل دیگر او خواهد ماند. یکی از رموز او و علت اینکه همیشه اینقدر خوب بازی کرده است، نظم و ترتیب همیشگی اوست. او همیشه مراقب بدنش است و بسیار حرفه ای است. او سفیر بزرگی برای برند یوونتوس و فوتبال ایتالیاست.

 

 

 از چپ به راست : فهید بن خالفالا بازیکن تیم ملبورن ویکتور ، بازیکن سابق تاتنها لدلی کینگ ، ترزگه ی عزیز ، مدیر ورزشی و سفیر باشگاه اتلتیکو مادرید لوییز پرز کامینرو.

 

این اولین باری نیست که یوونتوس به استرالیا سفر می کند، آنها سال 2013 در مسابقات دوستانه ی پیش فصل با تیم منتخب ستاره های لیگ استرالیا بازی کردند، تیمی که کاپیتانش کسی جز آلساندرو دلپیرو نبود و ترزکه می گوید آنها سعی می کنند راه یوونتوس را بیشتر ادامه دهند:

 

معرکه است، این استادیوم (ملبورن کریکت گروند) بسیار چشمگیر است، در مورد تورنومنت و کیفیتیش، باید بگویم بازی کردن با تاتنهام و اتلتیکو و همچنین ملبورن ویکتوری، رویداد بزرگی برای یوونتوس به حساب می آید تا بتواند با جامعه ی ایتالیایی های ملبورن ارتباط برقرار کند. واضحا یوونتوس در تمام جهان هواداران بی شماری دارد، از جمله استرالیا، پس حضور من در اینجا بخشی از پروژه ی گسترش نام یوونتوس است.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: